lördag 9 juli 2011

Dag 3 - Sommarpocket

Jag älskar pocketböcker. Innan semestern brukar jag alltid bunkra upp med ett blandat urval av pockets att götta med mig. Denna sommaren ser lite annorlunda ut mot andra då jag just blivit mamma, och tiden till att götta ner sig i böcker har blivit ganska knapp, men jag ska ändå göra ett försök. På söndag åker vi till Gotland i två veckor och jag hoppas på lata, soliga dagar i trädgårn eller på playan med lillen på en filt och med en utav dessa pockets under näsan. Jag känner mig nöjd och förväntansfull inför min sommarblandning. Lite fakta, lite kungasnask och favoriten Paul Auster som grädden på moset!

Under Gotlandsveckorna ska jag lämna datorn hemma så det blir Lotta som får stå för bloggandet. Själv ska jag samla massa fina Gotlandsbilder och tips att läska med. Ser mycket framemot att besöka denna ö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar